:    
:



Ik heb een bestelling geplaatst maar wil de bestelling wijzigen. Hoe doe ik dat?

Het is helaas niet mogelijk om een eerder door u gedane bestelling te wijzigen door hier nog artikelen aan toe te voegen, te verwijderen of te vervangen.

Wanneer U de bestelling wilt wijzigen kunt U het beste even een geheel nieuwe bestelling plaatsen via de online web-winkel om hiermee de eerder door U gedane bestelling te vervangen.
In de nieuwe bestelling kunt U dan alle artikelen aangeven welke U graag wilt bestellen.

Wanneer u de bestelling wilt vervangen door een nieuwe bestelling moet u een email naar ons toesturen met het verzoek om de eerder door u gedane bestelling te laten vervallen zodat u hiervoor in de plaats een nieuwe bestelling kunt plaatsen.
Vermeld in de toelichting duidelijk het ordernummer van de bestelling welke u wilt laten vervallen en of u deze bestelling reeds heeft betaald of niet.

Mocht u de bestelling welke u wilt laten vervallen reeds hebben voldaan dan zal het door u betaalde geldbedrag hiervoor als tegoed worden gecrediteerd op uw account.
Dit tegoed kunt u bij een volgende aankoop gebruiken en word dan automatisch verrekent met het bestelbedrag.
Het tegoed kunt u controleren door in te loggen in uw account.

Van de nieuwe bestelling krijgt u via de e-mail wederom een bevestiging met betaalgegevens welke u nodig heeft om de betaling te kunnen voldoen.
De bestelling welke u nieuw heeft geplaatst moet u dus volledig voldoen.

!!LET OP!!
Het is niet mogelijk om extra artikelen toe te voegen aan een bestelling waarvan reeds al artikelen aan U zijn uitgeleverd.



Hoe plaats ik een Bestelling?
Is er een minimum Bestel Bedrag?
Als ik grotere aantallen bestel, krijg ik dan ook korting op de prijs?
Wat gebeurt er nadat ik mijn Bestelling heb gedaan?
Hoe weet ik of mijn Bestelling goed is doorgekomen?
Ik heb een Bestelling gedaan maar heb geen Order Bevestiging ontvangen. Wat nu?
Ik heb mijn Bestelling fout doorgegeven. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik mijn Bestelling Annuleren?
Wanneer word mijn Bestelling verzonden?
Hoe kan ik een Na-Levering Annuleren?
Hoe kan ik de Status van mijn Bestelling controleren?
Hoe zit het met de Garantie?
Waarom ontvang ik geen bevestigings e-mail?