:    
:



Hoe kan ik de Status van mijn Bestelling controleren?

Wanneer de status van uw bestelling word gewijzigt ontvangt u hiervan tevens een bericht via de e-mail.

U kunt de status van uw bestelling ook controleren door in te loggen in uw account.
Via het door u aangemaakte account kunt u dan bij de betreffende bestelling nakijken wat de status is.

Indien U iets niet helemaal duidelijk is betreffende de aangegeven status van de door u gedane bestelling, dan kunt u ons hierover het beste even een e-mail sturen.
Vermeld naast uw vraag ook altijd even het ordernummer van de bestelling waarom het gaat en uw volledige naam- en adresgegevens.
Wij zullen u dan vervolgens zo snel mogelijk via de e-mail een antwoord terugsturen met hierin de status van de door u gedane bestelling.

Wanneer u vragen heeft kunt u deze snel en eenvoudig stellen via het contactformulier.



Hoe plaats ik een Bestelling?
Is er een minimum Bestel Bedrag?
Als ik grotere aantallen bestel, krijg ik dan ook korting op de prijs?
Wat gebeurt er nadat ik mijn Bestelling heb gedaan?
Hoe weet ik of mijn Bestelling goed is doorgekomen?
Ik heb een Bestelling gedaan maar heb geen Order Bevestiging ontvangen. Wat nu?
Ik heb mijn Bestelling fout doorgegeven. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik mijn Bestelling Annuleren?
Wanneer word mijn Bestelling verzonden?
Hoe kan ik een Na-Levering Annuleren?
Hoe zit het met de Garantie?
Ik heb een bestelling geplaatst maar wil de bestelling wijzigen. Hoe doe ik dat?
Waarom ontvang ik geen bevestigings e-mail?