Hoe kan ik een Na-Levering Annuleren?
Indien een artikel niet meer op voorraad is doen wij hiervoor een Bestelling bij de betreffende leverancier.
Van de leverancier krijgen wij een richt datum waarop zij verwachten dat het artikel weer voorradig is.
Deze datum geven wij aan U door zodat U weet hoelang het door U bestelde Artikel nog ongeveer onderweg is.
Mocht U tot het besluit komen dat de na-levering U te lang gaat duren, en hierop niet wilt wachten, dan kunt U deze eventueel Annuleren.
Hierover moet U ons dan zo snel mogelijk een E-mail sturen waarin staat dat U de voor U gedane na-bestelling wenst te annuleren.
In deze E-mail vermeld U de volgende gegevens van de gedane bestelling;
- De Bestel Datum
- Het Bestel Nummer
- De door U Bestelde Artikelen.
!!Let Op!!
Indien de Na-Levering een artikel uit een Bijzondere Bestelling betreft dan kunt U deze Niet Annuleren en bent U Verplicht om deze af te nemen.
Zie hiervoor punt 2.8 van de algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden.