:    
:



Hoe kan ik mijn Bestelling Annuleren?

Indien U tot het besluit komt dat U de door U gedane Bestelling wilt annuleren, dan kunt U ons hierover het beste even zo snel mogelijk een E-mail sturen waarin U aangeeft de door U gedane Bestelling te willen annuleren.
Vermeld met het verzoek tot annulering de volgende gegevens van de door U gedane bestelling;

-  De Bestel Datum
-  Het Bestel Nummer
-  De door U bestelde Artikelen


 !! Let Op !!
- Wanneer een bestelling reeds is betaald en in behandeling is genomen is het niet altijd meer mogelijk om de bestelling te annuleren.
- Indien U een Bijzondere Bestelling heeft gedaan dan kunt U deze Niet Annuleren en bent U Verplicht om deze af te nemen.



Hoe plaats ik een Bestelling?
Is er een minimum Bestel Bedrag?
Als ik grotere aantallen bestel, krijg ik dan ook korting op de prijs?
Wat gebeurt er nadat ik mijn Bestelling heb gedaan?
Hoe weet ik of mijn Bestelling goed is doorgekomen?
Ik heb een Bestelling gedaan maar heb geen Order Bevestiging ontvangen. Wat nu?
Ik heb mijn Bestelling fout doorgegeven. Wat moet ik doen?
Wanneer word mijn Bestelling verzonden?
Hoe kan ik een Na-Levering Annuleren?
Hoe kan ik de Status van mijn Bestelling controleren?
Hoe zit het met de Garantie?
Ik heb een bestelling geplaatst maar wil de bestelling wijzigen. Hoe doe ik dat?
Waarom ontvang ik geen bevestigings e-mail?