Ik heb mijn Bestelling fout doorgegeven. Wat moet ik doen?

Wanneer U een bestelling heeft gedaan met hierin artikelen welke U toch liever niet wilt ontvangen kunt U het beste even een geheel nieuwe bestelling plaatsen via de online web-winkel om hiermee de eerder door U gedane bestelling te vervangen.
In de nieuwe bestelling kunt U dan alle artikelen aangeven welke U graag wilt bestellen.

Bij de bestelafhandeling moet  in de toelichting van de nieuwe bestelling even aangeven dat U de eerder door U gedane bestelling wilt laten vervallen en de nieuwe bestelling hiervoor in de plaats wilt laten doorgaan.
Vermeld in de toelichting duidelijk het ordernummer van de bestelling welke U wilt laten vervallen en of U deze bestelling reeds heeft betaald of niet.

Van de nieuwe bestelling krijgt U via de e-mail wederom een bevestiging met betaalgegevens welke U nodig heeft om de betaling te kunnen voldoen.
Mocht U de bestelling welke U laat vervallen reeds hebben voldaan dan zal dit geldbedrag worden verrekent met de nieuwe door U gedane bestelling.