:    
:



Ik heb mijn Bestelling fout doorgegeven. Wat moet ik doen?

Wanneer U een bestelling heeft gedaan met hierin artikelen welke U toch liever niet wilt ontvangen kunt U het beste even een geheel nieuwe bestelling plaatsen via de online web-winkel om hiermee de eerder door U gedane bestelling te vervangen.
In de nieuwe bestelling kunt U dan alle artikelen aangeven welke U graag wilt bestellen.

Bij de bestelafhandeling moet  in de toelichting van de nieuwe bestelling even aangeven dat U de eerder door U gedane bestelling wilt laten vervallen en de nieuwe bestelling hiervoor in de plaats wilt laten doorgaan.
Vermeld in de toelichting duidelijk het ordernummer van de bestelling welke U wilt laten vervallen en of U deze bestelling reeds heeft betaald of niet.

Van de nieuwe bestelling krijgt U via de e-mail wederom een bevestiging met betaalgegevens welke U nodig heeft om de betaling te kunnen voldoen.
Mocht U de bestelling welke U laat vervallen reeds hebben voldaan dan zal dit geldbedrag worden verrekent met de nieuwe door U gedane bestelling.



Hoe plaats ik een Bestelling?
Is er een minimum Bestel Bedrag?
Als ik grotere aantallen bestel, krijg ik dan ook korting op de prijs?
Wat gebeurt er nadat ik mijn Bestelling heb gedaan?
Hoe weet ik of mijn Bestelling goed is doorgekomen?
Ik heb een Bestelling gedaan maar heb geen Order Bevestiging ontvangen. Wat nu?
Hoe kan ik mijn Bestelling Annuleren?
Wanneer word mijn Bestelling verzonden?
Hoe kan ik een Na-Levering Annuleren?
Hoe kan ik de Status van mijn Bestelling controleren?
Hoe zit het met de Garantie?
Ik heb een bestelling geplaatst maar wil de bestelling wijzigen. Hoe doe ik dat?
Waarom ontvang ik geen bevestigings e-mail?